Albuquerque

27 Augusti 2013
Igår körde vi till Albuquerque som ligger en timme söder om Santa Fé. Vi gick på malls och åt på en restaurang, åt världens godaste krispig kyckling! Annars tog vi det lugnt och strosade runt. Som vanligt gick jag raka vägen till Forever21 som är (svenskars favorit) och hittade en skit snygg linne å en halsduk! Sedan gick jag och min värdmamma till Hollister där köpte jag en mysig flanell skjorta! Nöjd är jag! Efter det provade jag dricka Bob´s tea eller vad det nu heter! Det smakade rätt gott, det var några bär och is i! Tyvärr tog jag inga bilder här gång..
 
Idag har jag fått ett idkort som jag ska bära hela tiden i skolan, för att kunna komma inne och visa att jag tillhör skolan! Mina klasskamrater är trevliga och hjälpsamma, vilket är bra ju! Men lite förvirrande att man har sju lektioner varje dag och i varje lektion är det olika folk! I Sverige har man en riktig klass och alla är med i samma lektioner varje gång, det blir som familjekänsla i klassen! Alla får varsin laptop som man ska använda under året! Alla lärare är rätt trevliga och snälla men vissa kan vara stränga haha! Det är bara att göra vad de säger och lyssna fint..!
 
God natt mina läsare! :)

Skrivet av Älsklingen

Shoppat åt mig med? :D

2013-08-27 / 07:14:08
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: