Älskling!

27 Augusti 2013
Jag saknar dig och älskar dig hela tiden! Det är jobbigt att vara ifrån dig en lång tid! Jag vill bara att du ska komma hit och se hur jag har det här! Även ibland vill jag bara åka hem till dig och gosa med dig som jag kan göra när som helst när jag är med dig.. Du har varit här förut så du vet lite hur det ser ut här! Vi klarar det här! Du vet vad vi har pratat om. När jag kommer hem så ser jag fram emot att dela livet med dig igen, som jag saknar! Jag älskar dig så oändligt mycket, min pojke! Snart vaknar du och cyklar till skolan! Som ni vet att det är åtta timmar tidskillnad från New Mexico och Sverige! Jag saknar dig, snart blir du 18! Spännande! :D <3 Här kommer en bild på min pojke när jag överaskade honom på äventyrklättring och picknick! Det var hans tidiga födelsedags presenter innan jag åkte! I love you and it´s always WE!
 

Skrivet av Älsklingen

<3 och jag älskar dig!!!

2013-08-27 / 07:13:17
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: