Amerikanska Ambassaden

05 Augusti 2013
 
16 juli var jag och mamma i Stockholm på Amerikanska Ambassaden där fick jag en intervju för att få visum till USA. Innan träffade jag en tolk som var så trevlig och vi gick genom säkerhets kontrollen inne i ambassaden medan mamma fick vänta utanför. Det var måånga andra utbytesstudenter där också som satt och väntade, lite pirrigt var det i magen hihi! :) Väntade kanske i en timme i väntrummet tills det var min tur och intervjun startade. Det tog faktiskt bara under en minut haha! Hade med några viktiga saker med mig som man skulle ge till de. Gick bra! Efteråt åkte vi hem! :) 
 
 

Skrivet av Simon Ferm

Snygg du är! ;) saknar dig.

Svar: tack, det är du med! och jag saknar dig!
Kalle Lövgren

2013-08-05 / 23:03:42 / http://youngsmitto.blogg.se
Skrivet av Molly

Snaaart åker du! Vi måste prata på Skype mycket!!!!!!! Kommer sakna dig enormt <333

Svar: Jaaaa! Vi måste! <3333
Kalle Lövgren

2013-08-06 / 18:21:49
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: