Plaza Park

15 Augusti 2013
Vi var ute och åt på en mexikansk restaurang! Jätte god kyckling sallad åt jag! Vi firade för min ankomst! :) Det var mysigt, vi pratade om allt och allt. Efteråt körde vi och kollade i stan, en plats som heter Plaza. Många folk hängde där och tittade på ett band som sjöng, träffade några döva! En tolk stod på scenen och översatte allt, väldigt coolt! Jag kämpar fortfarande med språket haha! :D
 
 
 

Skrivet av Älsklingen

Fortsätt kämpa! I love you <3

Svar: ja det ska jag! Love u! <3
Kalle Lövgren

2013-08-15 / 09:04:32
Skrivet av Kaffehörnan

Vad underbart gott och trevligt

2013-08-15 / 09:17:59 / http://www.kaffehornan.se
Skrivet av Cecilia från heden

Hur kommunicerar du med familjen nu? Papper och penna? Sms? Eller vad? Nu när du inte kan ASL riktigt än. Good luck!!!

Svar: Jo jag kan lite ASL nu, det går bra. De är så förstående så det går bra att kommunicera med dem. Annars bokstaverar vi mycket på engelska haha!
Kalle Lövgren

2013-08-15 / 21:23:45
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: