Det suger att vara sjuk..

09 December 2013
Blev nog matförgiftad igår när jag åt något.. Spydde hela natten, det var verkligen inte roligt.. Det är ju tredje gång också. Nu får det ge sig nog! Vet inte om jag ska till skolan imorgon, ska vakna imorgon och se om jag orkar eller inte. Jag har tur som har snäll värdpappa som åkte till mataffären för att köpa blåbär juice och nypon te till mig. :) Det känns jobbigt att ha magsjuka och samtidigt vara långt borta från mitt riktiga hem.. När det är något problem ringer jag alltid min mamma, (hon kan allt). Saknar min familj. Även att jag kan alltid prata om allt med min värdfamilj, är väldigt glad att jag hamnade hos Longo, världens underbarast värdfamilj! De hjälper och stöttar alltid mig. Ska skriva i nästa inlägg om vad jag har gjort under veckan.
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: