Här kommer jag, Denver!

31 December 2013
Vi åker istället imorgon till Denver! För att vi vill fira nyårsafton där, om vi kommer 1 januari eller senare så skulle det inte vara lika mycket energi och puls i staden! Så vi åker tidigt imorgon på morgon! Jag ser väldigt fram emot att besöka Denver! Kommer att shoppa, lufsa runt i staden, fika, besöka olika restauranger, bada pool i hotellet, och ett måste som vanligt, nämligen IKEA! :D Jag tror att jag kommer känna mig hemma i IKEA, där ska jag köpa a lot Marabou och svenska godis samt äta potatismos med köttbullar och lingon! Hur svenskt låter det?! :D Nu måste jag packa och fixa mig! ;) Min mamma smsade en bild idag, en bild där familjen sitter och fikar i flygplatsen! Exakt samma plats där då vi sade hejdå och en massa kramar innan jag for till USA.. Fick gåshud, jag saknar min familj jätte mycket! Jag har firat nyårsafton utan familjen några gånger tidigare, det ska gå bra! :)
 

Skrivet av Mamsen

Gott nytt år Kalle!!! Ja vi satt o fikade på Landvetter häromdagen o tänkte på hur mycket vi saknar dig!!
Ha nu ett riktigt gott slut på 2013, så ses vi nästa år!!
Kramis från den andra familjen i Sverige!

2013-12-31 / 16:53:55
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: