Planning!

18 December 2013
Det blir fullt upp nu! Imorgon ar det sista traningsdag for basket! Torsdag ska jag forsoka aka till Sears for att kopa julklappar till hostparents! Har bestamt mig vad jag ska kopa! Hoppas de blir nojda! Fredag ar det Winter Variety Show, dar ska manga elever visa upp sig pa scenen genom att sanga pa ASL eller nagot! Jag, Justina och Joseph ska sta pa scenen och prata om vara lander! Vi kommer ju fran olika lander! :D Var forestallning heter Cultureshock. Hoppas det blir bra! Sen senare pa fredagkvallen aker jag till Litherland, en familj som vill jag skulle folja med och aka slalom med dem over helgen, kommer sova over dem. Blir roligt! Jag blir nog onabar pga det ar inte nagot internet eller nat dar! De bor I skogen nara Las Vegas i NM. :) Ar hemma igen pa mandag morgon! Langtar att aka slalom!!! :D Langtar fett att anvanda min nya neon orange slalom byxa som jag kopte i REI! :D Kommer fota mycket! Det ar inte langt kvar till Christmas Eve! Mamma skickar julklappar till vardsystrarna pa posten fran Sverige. Arligt talat, det kanns lite konstigt att inte fira julen med min familj.. Nu har jag varit har over fyra manader och det har varit ups and downs. :) Far bara gashud over att tanka att jag ar i USA som utbytesstudent.. Jag lever min drom! Det ar fortfarande lite osakert om en viss saker, hoppas det loser sig snart. Dec 24 lamnar Justina for Canada, det ar ofattbart. Vi som kom varandra nara och det kommer bli sa tomt har utan henne. Blir alltid glad nar man ar med henne, ar sa glad att jag har en valdigt bra kompis har! Vi skulle aka slalom tillsammans for en vecka sedan men hon kunde inte sa vi forsokte hitta ett annat datum men det verkar upptaget for oss bade sa vi ska traffa dagen innan hon flyger hem! Kanns konstigt att vi vet inte nar vi kommer traffa igen, kanske om nagra ar! Planerar redan att besoka henne i Canada nagon gang! Toronto, Nigara Falls, massor mer! So wonderful! Men den varsta nagonsin ar att jag... kommer en dag lamna Amerika. Tankte pa det idag, att jag kommer verkligen gora det en dag och atervanda till mitt nya gamla liv i Sverige. Jag som byggt upp mitt liv har, varldens bast hostfamily, kompisar, rutiner, engelska och till sist ASL. Kanns ofattbart aven om det ar langt kvar, lite mer ett halvt ar kvar. Usccch, ska inte tanka mer pa det!!! Har ser ni mitt skrivbord i mitt rum. Love decoration!
 
 

Skrivet av hanna

nu förstår du ångesten över att lämna USA o hem till tråkiga Sverige haha!

2013-12-19 / 11:43:18
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: