Postcards!

30 December 2013
Jag har alltid älskat att få vykort från någon som rest iväg eller likadant! Men jag själv är dåligt på det! Jag bestämde mig att jag ska börja med det nu! Tex snart åker vi till Colorado, då ska jag skicka vykort till mina vänner och nära! Nyss skickade jag fem vykort! :D Jag har även börjat köpa magnet med bilder som man kan ha på kylskåpet! Inspiration kommer från min morbror! Han har typ många på hans kylskåp! Alltid roligt att kolla på minnen varje gång man öppnar kylskåpet! Jag köpte en liten bild på Santa Fe som jag kan ha på kylskåpet! :D

Skrivet av Kari

Och jag har alltid sparat vartenda vykort jag fått sen jag var 11 år gammal tills nu, alltid lika roligt att läsa igenom alla ibland :D

Svar: awesome!
Kalle Lövgren

2013-12-30 / 12:11:15 / http://kariheggen.blogg.se
Skrivet av Nicklas

Gillar din ide' om kylskåpsmagneter! ;-)

2013-12-31 / 10:37:02
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: