RRC weekend!

15 December 2013
Roadrunner Classic, en tradition för min skola då varje år kommer Colorado dövskolan, två Arizona dövskolor hit och det är basketball tävlingar, Academic Bowl också! Här året kom bara två dövskolor, dövskolan i Phoenix kunde inte komma. men vi hade olika saker att göra. Jag var med i basketball, men satt för det mesta haha. Vi killar på NMSD vann Championship! Äntligeeen! Tjejer från Arizona vann! Annars vann Colorado Academic Bowl och vi kom på andra plats. Sen var det olika priser för olika saker, t.ex. AllStar player, good friend, m.m. Det var rätt roligt! Träffade och socialade med folk från Arizona och Colorado. Träffade några kompisar från CO. :) Det var disco igår kväll och jag åt en massa doppade jordgubbar i choklad, så mumsigt! Tog det rätt lugnt och plötsligt var det söndag och jag är hemma nu. Snart ska jag, Abby och Liz sticka till Walmart och mataffären. Ska köpa ingredienser till ischoklad. :) ska också skriva vad jag gjorde under veckan.
Jag, Hadassah, Jasmine, Ty.
Goa Vergena och jag! :)
Frukost med Justina och Joseph!
Ni mååååste smakprova det! Heter FryBread, en indianskt bröd med houng och socker på. Många är indianer här i NM och brödet är populärt!
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av Kari

Ska då prova den när jag e i USA en dag!;)

Svar: Du maste! :D
Kalle Lövgren

2013-12-16 / 08:57:44
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: