The day after Thanksgiving

02 December 2013
BLACK FRIDAY!!!! DÅ ÄR ALLA FOLK GALNA OCH TRÄNGER I AFFÄRERNA FÖR ATT SHOPPA DÅ ALLA VAROR ÄR PÅ REA! VISSA FOLK CAMPAR UTANFÖR AFFÄRERNA FÖR ATT VARA DEN FÖRSTA SOM KOMMER INNE TIDIGT PÅ MORGONEN! Så galet var det faktiskt inte för mig haha! Vi åkte ungefär 12 am och kollade runt i malls, jag tycker att alla som bor här i NM är så mjuka och respekterar varandra i affärerna, det var lite extra med folk men inte så farligt som jag föreställde mig! Men kan tänka mig att det är extremt typ i NYC eller LA! :) Familjen som varnade mig att det kan bli så att folk slår varandra och det blir polis inblandad.. Tydligen har de upplevt när de bodde i östra USA. Men har hört nyheter att några blev skadade pga folkträngseln! Sjukast!
Jag köpte en mössa och en pyjamas byxa som jag kan använda som mjukbyxa. Haha ;)
Christmas tree in the mall :) Som ni säkert vet, jag har redan sett julsaker i affärerna för typ tre månader sedan.
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: