Vilodag!

10 December 2013
Vaknade tidigt imorse för att se om jag orkade till skolan men kände att det var bättre om jag var hemma istället. Så jag var hemma idag och sov länge. vaknade och gjorde iordning tvätten, disken och städade lite i mitt rum. Åt frukost och tog det lugnt. Satt i tv rummet och surfade i datorn, tänkte göra mina läxor, men lärarna skickade inte några så. Nyss hämtade jag posten också. Nu är jag i köket och dricker te som David köpte till mig igår. Te smakar dock ok, har smakat bättre haha! Jag räknade hur många dagar det är kvar tills julaftonen, bara 15 dagar kvar! För er som visste inte, man firar julafton här den 25 december istället för 24. :) Ska bli spännande att se vad min första amerikanska julafton har att erbjuda! :D Jag vet bara att barnens farmor och farfar och några släktingar kommer hit från Connecticut över julen och nytt år! Blir säkert roligt!
Mamma och syrran skickade några bilder på hur det ser ut i Sverige, sååå mycket snö! Mer än här! En bild på vårt hus i Sverige, ser ni hur mycket snö det är? :D Måste bara berätta en sak, folk här får panik när det är några centimeter snö.. tror att det är typiskt av folk som bor söder här i USA, de är så nojiga haha! Men NM har ju snö varje vinter så de borde vara förberedda på det asså.. Fick också några bilder och vykort från Nya Zeeland, mina morföräldrar och morbror är där på semester. Måste åka dit någon gång i mitt liv! :D

Skrivet av Mirjam

Det är himla så kul att kunna följa dig via blogg. Du verkar ha allt roligt på gång! hhihi Är du aldrig uttråkad ;)?

Har en fråga... :) Hittills, vad tror du att du kommer kunna ta med dig hem från USA? Alltså erfarenheter mm. Känner du liksom att dina vyer har vidgats eller har dina åsikter kring ngt ämne förändrats?

Svar: Hall den du! Ska ha fragestund senare I jan! :D
Kalle Lövgren

2013-12-10 / 18:45:31
Skrivet av Kari

Ser sååå mysigt ut!!

2013-12-11 / 14:40:15 / http://fames.se/karis
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: