Fullt upp

10 November 2013
Nu sitter jag i mitt rum och skriver vad som har hänt och ska hända. Fredags var jag med Justina och åt middag på en restaurang, vad roligt det var! Justina, hon från Kanada är såå go och awesome! Är faktiskt glad att henne som min kompis. :) Efter drog vi till hennes hem, herregud vad fint deras hus är! Som ett U form hus med häftig backyard :D Pratade om allt och möjligt, efter drog vi igen till min värdpappas basket game mot något annat lag. men jag pratade mest med folk än att titta på matchen haha.. Jag har även hoppat av basket, pga det var tråkigt tycker jag. Bollsporter är inte min typ haha! Men jag LOVE track och field! (på våren, you have to wait, Kalle) Idag var det Liz, min lilla värdsysters party, alla hennes kompisar kom och firade, teman var sjöjungfruar eller pirater! :D sött att alla barnen var klädda! Hjälpte till och fixade olika saker. Nu sover typ 7 kids över här, allihop i tvrummet haha.. Blir ganska mycket ljud i huset, som tur är jag döv! ;) Annars ska jag och Justina dra till Outlet imorgon, en mall i stan tror jag! Hon har körkort pga hon är american citizen också, perfekt då vi kan köra runt utan att vara beroende av föräldrarna! :) Imorgon måste jag också göra klar alla läxor och skriva text till en tidning, DHB. Jag måste lägga upp bilder på mitt hus och skolfoton som har kommit, ska göra det snart! :) Nu ska jag gå och titta på en film!
 
 
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: