Happy Halloween!!!

03 November 2013
Som ni vet att alla amerikaner alskar Halloween och de gor en massa for tiden! Jag laste i en bok i skolan att julen ar den hogtiden som flesta amerikaner spenderar sina pengar pa och nasta ar Halloween. Sjukast! Jag ser pumpkins, dodskallar, spindelnat och massor galna saker overall! I affarer, malls, skolan och var granne nasta hus, deras tradgard har blivit en kyrkogard haha! Roligt att se faktiskt! Decoration everywhere! Torsdags var det Halloween evening i skolan och det var ocksa haunted house! Jag var ett av manga spoken som skramde folk som betalade for att ga inne! Sjukast, manga folk kom och det var kolmorkt i spokhuset! Jag forestallde som en vampyr och vad manga folk som blev skramda haha! Jag stod precis bakom ett horn som man skulle vanda for att komma till andra rum. Jag skrek och skrek, omt i halsen efterat haha.. Vi spoken gjorde ett amazing job! :D Efter detta gick vi alla och drack varmchoklad eller varm applecider och socialade vid eldplatsen. Jag var saaa trott nar kvallen var slut.. :D Antligen har jag upplevt en akta amerikansk Halloween!
Tjejen som star narmast mig ar det basta spoket enligt mig! Fiffig ide, hon stod i ett rum i en korridor medan en lampa blinkade intensivt hela tiden mitt i korridoren. Under tiden nar folk skulle ga genom korrioren sa gick hon snabbt over korridoren till annat rum precis rakt fran annat rum. Lampan blinkade sa att det blev suddigt overallt, som i disco. Vit klanning och lang klanning med blod pa haha! Det sag sa akta och laskigt ut! :D
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: