KANSAS, HERE I COME!

14 November 2013
Jag och min academic bowl team flyger till Kansas City, Kansas om några timmar! För att medverka GPSD (Great Plains Schools for the Deaf). Det är typ en tävling men på låtsas för att träna vidare till Gallaudet. Jag har aldrig besökt KS tidigare så det blir första gång. Alltid roligt att se annan stat! :D Många säger att KS är väldigt platt stat, tråkig stat och känd för sina tornador.. haha äh jag överlever! ;) Får se vad jag tycker om Kansas! Är hemma igen nu på söndag så är typ borta fyra dagar. Vi ska övernatta på Kansas School for the Deaf. Ser fram emot att träffa nya människor och miljö. Måste vara ärlig, det känns konstigt att flyga inrikes haha.. jag som är van att flyga till ett annat land. Jaa, vi ses nu på söndag! :D
 
 

Skrivet av Mirjam

vilken cool bild!! Har du tagit den?? Iså fall kan jag tänka mig att det känns konstigt att flyga inrikes, hur ofta man gör det?? :)

Svar: Oh ja! haha nej, tog bilden från google! :D Precis, det kändes konstigt!
Kalle Lövgren

2013-11-14 / 17:26:46
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: