New hair

27 November 2013
Idag åkte jag, vmamma och min vmormor haha till Albq. Glömde berätta att min värdmormor bor egentligen i Philadelphia men är här på besök nu i två veckor! Jo vi åkte och de skulle gå på någon marknad för kläder men jag gick till en mall och ÄNTLIGEN köpte jag två plagg! Två sweattröjor! Jag gick runt och kollade länge och insåg att Gap var den bästa affären som fanns i mallen. Som sagt, alla malls här är LOUSY! :) Ska ej klaga mer på det haha! Men bara ett plus då jag sparar mycket pengar ändå! ;) Jag passade på att gå och klippa mig, behövde nytt och fräscht hår! Sista gången när jag klippte mig var nog för tre och halv månader sedan, några dagar innan jag flög! Tiden flyger verkligen fram, kan inte ibland fatta att jag bor i USA.. Då vardags rutin blivit en vana, man tänker inte på ibland att man är i USA som utbytesstudent..Meen tillbaka till håret! Färgade slingor och klippte mest på sidorna! Ärligt, jag var lite nervös innan för att det är allmänt känt i Sverige att amerikaner är efterblivna när det gäller kläder och mode. Så jag orkade inte, tänk om de klipper fel eller något som går snett! Men som tur det gick bra, frisören var flexibel och förstod precis vad jag ville ha! :D Här kommer bilderna!
Älskade Starbucks! När jag var klar i salongen gick jag till Starbucks och köpte lite fik för mig själv och väntade på vmom och vgrandma.
Tycks? :)
Jag bara älskar Boba Tea! Så awesome, finns olika smak att välja på och typ av dryck! Ni borde prova boba tea, lovar ni kommer falla för den! är lite irriterad att många restauranger/cafe här finns inte i Sverige, t.ex. Boba tea, Panda Express, Chipotle m.m.
Sista bilden! Nu måste jag göra mina läxor, ja ni hörde rätt, jag har läxor under Thanksgiving lov! ;)
Haaaaa det så bra, fina läsarna!
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av Syster

Ojoj vilken modell! ;)

Svar: haha! ;)
Kalle Lövgren

2013-11-27 / 14:30:49
Skrivet av Louise

Alltså du ser rätt snygg ut i detta frisyr!!

Svar: Tack! :D
Kalle Lövgren

2013-11-27 / 21:31:15 / http://fames.se/karis
Skrivet av moa

snygg frisyr!!!

Svar: tack! :D
Kalle Lövgren

2013-11-28 / 06:38:00
Skrivet av Anonym

Det är så snyggt !! Your hair ! Love this.

Hur känns det att du är i USA ?

Jag tänker fråga Dig, när du ska åka hem till Sverige så jag tänker att du kan kanske skriva en sammanfatta om USA vad du tycker och vad är skillnad mellan USA och Sverige.

Hur är deras kultur ? Är pi nyfiken !!

Känner du dig hemma i USA eller föredrar du hemma i Sverige ?

Svar: Hej! Självklart jag har tänkt att göra det! I jan ska jag göra frågestund så alla kan bomba mig med frågor haha! :D Jag ska absolut tänka på det som du skrev! ;) Förresten tack för kommentaren ang håret!
Kalle Lövgren

2013-11-30 / 16:56:45
Skrivet av Anonym

Det är jag som kommentar ! :) allstå Marie E

2013-11-30 / 16:57:42
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: