two whole months

14 Oktober 2013
Friday - Slutade skolan, upptäckte att snön har kommit uppe på berget! Snart kan jag åka slalom! :D
Saturday - Balloon Fiesta i Albuquerque med familjen. Cool sak att titta på. :)
Sunday - Två månader i USA! Det känns väldigt konstigt för att tiden går så fort, jag minns dagen när jag anlände och det känns som igår. Tittade på en bra film i bion med min värdmamma och hennes kompis. Kvällen avslutade med att jag fick presenter på posten från min real familj i Sverige! Godiset är redan slut haha! :D Tack så mycket! I love you! <3 Älskling, I love you too! <3
 
Nu ska jag gå och se på någon film, och jag är redo för en ny vecka! Vi ses! ;)
 
 
 

Skrivet av Anonym

Vi läser din blogg med spänning hela tiden! Det är jätte kul och se hur du har det. Från oss allihop farmor, farfar , Nils, Gustav, Otto, Malin och Magnus.

2013-10-15 / 19:13:31
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: