A feast for the eyes

24 September 2013
Torsdags var jag på scenen och berättade en saga för små barn från kindergarden till middle school! Det var några andra också som stod och berättade saga eller showade något! Det var typ som uppvärmning till fredags som var på allvarligt! Jag var såå nervös men klarade mig! När det var fredag, kl sju på kvällen åkte alla till skolan och åt pizza där, senare var det så fullt med ungefär 400 personer i aulan. Jag berättade sagan om Prinsessan på ärten. CSDB var också där! De kom tidigare för att kunna vara med och se innan HS. En gäst från LA, en kille som är typ känd för sina ASL videor var där och kollade! Sen skulle han stå på the stage, och vad jag häpnade.. Hans berättelser och ASL, AMAZING! Jag är så glad att jag kan teckna flytande! :D Efteråt gick vi alla och socialade med varandra!
 
 
 
 
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: