Camping pics part 2

07 September 2013
Gick inte att lägga mer bilder på förra inlägget så jag gör det igen!
Huset som familjen bor i, rätt häftigt men så stökigt därinne!
Här håller jag en höna unge!
Alla fordon som man ska väl använda i en bondgård!
De avlar på goat. även utställningar! Jag smakade goat mjölk, sååå äckligt men ni får avgöra själv ;)
En av många hundar i familjen! vi såg en riktig vattenkälla, typ en liten bäck så vi alla gick dit och drack äkta vatten från berget! Det var kallt men fräscht!
Gissa om hur glad jag blev när vi körde hemåt och jag såg.... vatten! Alltså en lake, här i NM har vi inte hav och bara några lakes. Jag saknar beach, att bara kunna spontant åka till stranden och bada med kompisar!
 
När vi åkte hem drabbade jag av matförgiftningen så att jag stannade hemma från skolan en dag, det var tisdags. Det var nog från goat mjölken! Jag ska aldrig dricka goat mjölk igen någonsin! Ko mjölk ska det vara! :D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av Nicklas

Fina bilder! Kul! Känner igen landskapet.

2013-09-07 / 19:35:54
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: