During the weekend

12 September 2013
Under helgen var jag på världens största mataffären (enligt mig)! Föreställ er IKEA fast med bara mat, verkligen stor mataffär med olika saker också! Costco heter mataffären. Finns inte överallt i USA, bara i en del stater. Enjoy of the pictures haha! Min värdmamma skrattade åt mig hela tiden när jag gick runt och fotade i mataffären! vem gör annars så? :D
Jag har ätit pumpapaj många gånger nu, min familj älskar den så mycket så att de köper tre! Pajen är en av mina favoriter pajer! Egentligen ska man äta den när det är Thanksgiving men jag tjuvstartade tidigt haha..
Vi firade även för min värdsyster som fyllde tolv år! Det blev min första amerikanska cupcake party! Alla hennes kompisar kom till huset och bildade tre grupper där alla tävlade om vilket lag som bakade godast cupcake. Jag, min andra värdsyster och mina värdföräldrar var domare och smakade på alla cupcakes och betygsattades efteråt! :D
 
 
 
 

Skrivet av Anonym

Ser mumsigt ut!

2013-09-12 / 22:03:39
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: