English lesson & Academic Bowl

09 September 2013
Nu sitter jag i biblioteket med kompisarna pga engelska lektionen ar installd. Vi har trakigt och socialar bara med varandra. Glomde nog beratta att jag har en egen dator som skolan gav mig, det ar en gammal pc haha! sakert flera ar gammal.. skitsamma, viktigast ar att den funkar att anvanda! Tur att jag ska bara anvanda den i ett ar. Forresten jag fick veta att jag ar med i Academic Bowl Team, saa glad jag blev! Nar jag hade matte lektionen for nagra dagar sedan fick jag veta det! Min mentor Nate sa sa har:
 
Nate - Kalle and Justina, come out with me.
Jag och Justina foljde med ut i korridoren.
Nate - You are joined in the Academic Bowl Team.
Jag - Eh? What are you meaning?
Justina - U know, Gallaudet.
Jag - Ohh, am I in the group?
Nate - Yes of course!
 
Vilken kansla.. Att jag kommer aka till Gallaudet University i Washington DC nu pa February!!! Dar ska alla dovskolor i USA tavla mot varandra i olika amnen och kunskap. "I'm representing for New Mexico School for the Deaf." :D Jag langtar!! Jag gjorde en test for nagra veckor sedan for att se om jag var kvalificerad till det och JAG LYCKADES!
 

Skrivet av H'

Åh grattis, det kmr att bli sååå roligt för dig! :D

2013-09-09 / 18:43:13 / http://hjjonsson.blogg.se
Skrivet av Mirjam

SÅÅ roligt för dig, Grattis!!! Kommer det finnas på film eller ngt likadant??

2013-09-10 / 18:36:26
Skrivet av josefine

oooh vad kul! I promise you, it will be an awesome experience in Gallaudet!!

2013-09-12 / 20:58:38 / http://josefinebacklund.blogg.se
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: