Homecoming 2013 just ended

24 September 2013
Vilken vecka!! Såå roligt! Jag har upplevt en massa! lördags var det matcher mellan NMSD och CSDB! NMSD vann i volleyball medan CSDB vann i football. Träffade många nya kompisar! Jag jobbade också med att sälja snow cones och det var såå många som köpte det! Vi samlar pengar till Thailand resan också! Självaste Homecoming Party var så awesome! Olika aktiviteter! En tjej som jag känner och en kille blev homecomings King and Queen! Allt var så amerikanskt! Vi blåste upp ballonger och sprutade raklödder på ballongerna för att raka på efter, jag klarade! Andra misslyckades! haha :D Det blev en kaos efter det! Alla kastade raklödder på varandra, det var bara så awesome! :D Äntligen har jag upplevt High School´s Spirit Homecoming Week! :D Folket från Colorado är så awesome och jag längtar redan till Dec då ska dövskolorna i Arizona och Colorado komma hit igen och ha tävlingar mot varandra i olika sporter och aktiviteter! Ja det var allt! :)
Att välja på mellan: Cherry, Blueraspberry och grape.
Det var fullt och så hett ute.
Cheerleading team.
Där borta är vip platsen som jag pratade om haha!
Vergena and me
Folket från Colorado
En snabb gruppfoto, har såååå många bilder.
Här ser ni hur det gick till hahah.. Me and Justina
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av Nicklas

Ser kul ut! Härligt väder oxå!

2013-09-26 / 21:10:34
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: