The state fair

16 September 2013
Vi var på NM state fair idag. Strosade runt och träffade en annan familj som jag skulle egentligen bo hos före. De hade goat utställningar där, även andra massor djur också! Köpte åkband och åkte nästan varenda karusell som fanns haha! Sedan gick vi och tittade på goat utställningen. Intressant men jag förstod mig inte på det.. :) Men såå varmt det var idag, gick och drack limedryck hela tiden! Massor mat att välja på där! Det var rätt roligt idag! När jag kom hem gjorde jag klart mina läxor. Så skönt! Orkar inte att vara efter med läxor haha. Några bilder nere! ;)
Christianna (en tjej i annan familj) och jag när vi åkte på en karusell som voltade hela tiden haha
Coolt med iden om MC!
 
Imorgon är det Homecoming som gäller! Önska mig lycka till! :D Nu sover jag, klockan är mycket. God natt på er! :)
 
 
 
 
 
 
 

Skrivet av Moa

Kul att följa din blogg, Kalle!!

2013-09-18 / 06:00:34 / http://jagnuigen.blogg.se
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: