Three days

19 September 2013
Nu har jag upplevt Homecoming i tre dagar, en annorlunda upplevelse! Bara USA som har det! :) Nu är det bara tre dagar kvar till, nu på lördag är det danskväll eller vad det nu heter i skolan, dövskolan i Colorado kommer hit! Blir awesome! :) Bilderna är från olika dagar i olika tema. Annars har jag pluggat och gjort läxor rätt mycket. Förresten nu på helgen ska vi åka till Taos, ett riktigt gammalt indiansamhälle i norra NM. Spännande att se! :)
Monday - Neon Day!
Amberley - jag - Joseph
Tuesday - Clown Day!
Wednesday - USA Day!
Joseph skrämde mig och sa att det var en stor spindel haha! En fladdermus menar han väl :D
Mitt skåp, herregud vad jag bråkade med det hela tiden med låset, hatar sättet att öppna och låsa! Föredrar med sånt som man kan öppna med nyckel. Men idag lossnade det och jag börjar bli vän med mitt skåp. :) Längst bort nr 23.
 
Jag saknar er min familj och Simon, jag älskar dig! <3
 
 
 
 
 
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: