D.C & Gallaudet University!

21 April 2014
Jag hade det sa roligt i Washington D.C! Vi mellanlandade i Atlanta, GA och forsatte vidare till DC! Staden ar jatte fin, har sett manga olika platser! Gallaudet University ar sa cool! Traffade manga folk fran hela USA, det var bara sa roligt! Alla gick bara fram till varandra och fragade om vad man heter och vart man kommer fran, sa roligt! Traffade folk fran New Hampshire till Kalifornien, Washington till Florida! Det var 25 teams dar! Vi sov pa Gallaudets hotel Kellogg, sa trevligt hotell! Jag och Ty delade rummet med en kille fran Kalifornien och en annan fran New Jersey! Tavlade hela helgen, var bara sa upptagen hela tiden! Vi vann inte men nyckeln var att vi hade roligt! MSSD, DC vann Academic Bowl! Andra plats kom Chicago, tredje Indiana, fjarde Florida, femte Virginia! Vi och andra skolor kom pa sjatte plats! Det ar alltid roligt att tavla och traffa folk! Extra roligt var nar jag presenterade mig som utbytesstudent fran Sverige, alla kom genast till mig och ville veta mer om mig! :D Traffade nagra svenskar i Gallaudet, det kandes konstigt att teckna svenskt sa vi andrade till ASL igen. ;) jag sag Abraham Lincoln Memorial, Vita Huset, gick inne US Capitol, det var sa haftigt for att vi var VIP gaster!! Vi besokte manga andra olika platser ocksa, jag kommer inte ihag alla hahah! Jag saknar redan alla mina vanner.. Det var ratt trakigt att aka ifran Washington DC. Glommer aldrig den fantastiska helgen. Jag ska vara tillbaka igen en vacker dag. <3
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: