Drove through NYC!

21 April 2014
Nar vi var klara och korde vidare till New York City for att flyga hem till NM. Abby sa till mig att vi kommer inte kora genom Manhattan utan kora en annan vag. Jag tankte ok men var lite besviken. Plotsligt stod det pa GPS att vi kommer kora genom Manhattan for att det blev nagot fel med GPS! Jag kunde inte tro mina ogon, Abby sa att jag hade tur haha! Sa vi korde genom, jag hade kamera fram hela tiden haha! Sa coolt med hoga byggnader! Jag sag Empire State Building forsta gang i mitt liv och det var ofattbart att se det med mina egna ogon! Det kandes som att jag var i nagon film! Underbart, senare korde vi till flygplatsen som ligger i Queen. Det var ratt sorgligt att lamna East USA, jag som alskade att vara dar. Vi kom hem sent under natten i New Mexico. Det kandes konstigt att vara tillbaka, jag saknar East USA och alla mina vanner. Jag ar sa glad att jag fick chansen att besoka andra delar av USA, det ger sa mycket. Men, New York City, jag kommer tillbaka snart da vill jag se mer av staden! Det ar sa haftigt dar! Jag saknar mina vanner valdigt mycket, det gor ont att inte veta nar man ska traffa dem igen. Jag ar bara sa overvaldigad. Definitivt en av de basta veckorna under mitt utbytesstudent ar. Kramar! :)

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: