My wonderful time in Philadelphia!

21 April 2014
Efter DC akte jag till Philadelphia for att mota min vardfamilj dar. Jag akte med megabus, det var otroligt billigt, bara 11 dollars. Jag satt langst fram uppe i andra vaningen i bussen vid stora fonstret. Jag var inte van att se sa gron natur, jag som ar van med att se oken med brun eller orange natur. Haha, men det var tva timmar och trettio minuter bussresa till Philly. Jag sag skylines, da forstod jag att jag var snart framme. JAG KAN BARA SAGA ATT JAG ALSKAR PHILLY! Min vardmamma Abby vaxte upp dar, hon visade mig overallt i staden. Vi bode hos Abby's pappas hus. Ratt mysigt hus, mitt i staden, valdigt nara till DownTown och det tar bara tio minuter att ga mellan. Valdigt cool, jag besokte Liberty Bell, Hall of Independence, Benjamin Franklin hus, Betsy Ross hus, manga mer. Jag at den beromda Philadelphia isglassen och cheesemeat sandwich! Traffade Abbys familj dar, mina vardsyskons kusiner fran Maryland. Abbys papa fyllde 80 ar och det var en storfest. Trevligt. Jag behovde verkligen den energin som jag fick nar jag var i DC och Philly, jag var stimulerad, det ar sa lugnt och tyst i New Mexico. Valdigt olika mellan East och West USA. :) Det var sa bra att vi gick runt overallt och vi anvande nastan inte vara bilar. :) Jag alskar verkligen USA. Jag kanner mig hemma har, men Sverige ar alltid mitt hem i mitt hjarta. Philly, jag kommer tillbaka! <3
#49daysleft

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: