February Break!

12 Februari 2014
Nu ska jag bara glömma det som jag pratade om, det blev inte av. Ibland är det so annoying att vara under en organisation, men så är det. Bara att acceptera. Jag skulle egentligen åka och besöka en vän men dropped off. Jaja det är livet. Men mitt i det hela fick jag veta att jag kan ändå åka bort, nämligen till Arizona ändå! :D Det liksom vände och rättade det rätt ändå på något sätt. Jag åker nu på torsdag med middle school boys. Det är tournament där i Tucson, (min värdpappa är coach för basketball team.) Så jag får följa med och "keep" middle school boys. :) Glömde berätta att jag har February Break nu. Har så mycket att göra nu framför och imorgon är det exakt 6 månader här i The States, ofattbart. :) Det börjar bli klar nu ang mitt hemrese datum. Jag vill inte säga det än tills everything is finished! Nu har liksom 60 procent av tiden här gått. Jag kan bara inte fatta det. Men samtidigt jag måste bara säga att jag uppskattar Sverige mycket mer nu. Jag förklarar mer en annan gång. :)
Kraaam!

Skrivet av Miranda

Uppskatta Sverige mer? Vill du fortfarande bo i Amerika i framtiden?

2014-02-12 / 14:45:54
Skrivet av Kari

Just think postive! You go :D

2014-02-12 / 21:11:41 / http://www.kariheggen.blogg.se
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: