Hoppas, hoppas...

05 Februari 2014
I´m trying to not have for high expectations.. Jag väntar på en sak som ska svaras snart! Om allt går som det ska vara så ska det bli så roligt! Jag hoppas verkligen att det blir på riktigt! Det är bara så jobbigt att vela hela tiden. Jag kollar min email nästan varje 15 minuter, blir bara galen! Måste få veta snart..! Men, think positive! :D Om det blir godkänt så bokar jag flygbiljetter DIRECT! Det är February break nästa vecka så det ska bli skönt att få ledig och göra något roligt! Ser fram emot det! Nej, jag ska inte ha för höga förväntningar, jag är väldigt bra på att ha för höga förväntningar. Nu måste jag göra min historia läxa. Sen sova! God natt mina vänner! Sorry for no picture.

Skrivet av Anonym

HOPPAS!

2014-02-05 / 06:55:50
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: