Openminded

01 Februari 2014
Måndags när jag skulle sova över i cottagen, det var föreställning och det handlade om Transgender! Intressant att höra om det! Jag har aldrig sett en döv transgender man! Alla skrattade hela tiden och det var roligt! Han berättade om sitt liv! Vi alla fick fråga vad som helst efteråt! Han vann Miss Transgender World 2013 tror jag! Så fantastiskt! Jag kände på mig att jag har blivit mer öppen när jag kom till Amerika! Jag har träffat black, asian, transsexual, transgender, indian people! Så mix! Amerika är ett land med många olika sort av folk och religioner! Jag har lärt mig en massa! Jag är så glad att har fått se och träffa många olika typ av folk! :D Alla gick fram till Miss Moana Jo, som ni ser jag står bredvid på sista bilden! Alla ville ta bild med honom eller henne! Ni avgör! :D

Skrivet av Mirjam

Är super glad att det är du av många som fick åka till Amerika av alla personer som ansökte. Menar bara att du har den rätta inställningen till att kunna ta in massor med nya lärdom och perspektiv. & hela du som är redan så fantastiskt från början och nu kanske ännu mer fantastiskt! :) kraaam!

Svar: Det värms jätte mycket! Taaaack! Blir bara så glad över att höra det! Du ska också veta att du är en fantastisk person med ett stort hjärta! Jag saknar dig, vi måste träffas när jag kommer hem! Kraaaam! <3
Kalle Lövgren

2014-02-02 / 15:31:27
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: