Super Bowl 2014 - Seahawks Seattle!

03 Februari 2014
Idag har jag upplevt något väldigt amerikanskt! Jag var på en Super Bowl party! Det var faktiskt jätte roligt! Min värdfamilj och jag åkte till en fest och det var många andra folk där också! Det var en massa mat och prat! Alla var bara så glada och skrattade hela tiden! Träffade nya folk, de är so nice! De bara går fram till en och frågar vad man heter och så flyter det på! Amerikaner är inte så stela som svenskar, det har jag märkt! De är raka, öppna och jätte trevliga! Mina kompisar var där! Vi tittade på tv, men jag pratade för det mesta men annars kollade jag nästan på varje reklam som är för roligt! Visste ni att reklamer under Super Bowl är en av världens dyrast reklamer någonsin! Jadå, det var min första amerikanska Super Bowl party! Awesome, det ska bli fler! Det är en del av den amerikanska kulturen, man samlas med andra och kollar på matchen tillsammans samtidigt äta! Seahawks Seattle vann! :D Det är en döv spelare i laget, det var nog varför många av oss hejade på Seattle! Men jag gillar Colorado, jag brydde inte mig om vilket lag som vann men jag är glad för Seattle! :D Jadå, det var allt! Nu ska jag lägga mig och kolla på Switched at Birth som jag startade titta på nyss, tack vare en kompis som övertygade mig att kolla på den! Nu är jag besatt! :D Good night and have a nice night! Kraam!

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: