Bad news..

25 Januari 2014
Som sagt, jag är sjuk. Var ledig onsdags från skolan för att jag orkade helt inte. Förkyld och ont i halsen. :( Är fortfarande sjuk men lite aning bättre nu. Sedan fick jag beskedet från värdmamman igår att resan till Arizona om tre veckor är inställd. Kände bara så jobbigt, jag som förväntade mig en massa! Nu är allt bort rasat. Men jag försöker tänka positivt och se fram emot resan till Austin, Texas i feb instället. Jag får väl åka till Arizona en annan gång i mitt liv. Jag försöker tänka positivt men det är inte lätt när man är sjuk och fått en dålig nyhet. Ibland känns det som att livet suger, men så fort jag tänker på att jag är faktiskt utbytesstudent i USA får jag tillbaka glöden djupt i mig. Jag saknar Sverige extra mer när jag är sjuk, för att man ligger bara och funderar över en massa. Äntligen det är helgen nu. Imorgon kommer två kids hit och vi ska passa de.. Ärligt jag orkar inte så jag får väl smsa någon, kanske Joseph om att sticka och göra något roligt. Jag har alltid älskat solnedgånger för att mitt hem i Sverige har alltid solnedgång, sen flyttade jag till Örebro och jag bodde i en lägenhet med hög utsikt över golfbanan och det var alltid solnedgång varje kväll. Det blev många solnedgång bilder på Instagram hihi. Nu är jag i USA och huset som jag bor i ligger högt på gränsen till en valley. Solnedgånger nu igen! Underbart! :D Jaja nu måste jag sova, det är halv ett på natt här nu. Gäspar* Kramar!

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: