Fyra underbara dagar!

05 Januari 2014
Så fort vi kom över gränsen till Colorado var det så grönt och bergigt överallt! Satt och häpnade typ haha!
Någonstans i NM eller CO pausade vi och åt på en restaurang. Cracker Barrel. Ganska cool restaurang faktiskt!
Liz > Ally > Abby
Framme i Denver! Spännande! Ovanligt att vara i storstad! :D
Neeeew Yoork! Nää it's Denver! ;)
Så mysig gatan, tror det heter 16th street. Känd gata i Denver!
Första restaurang var Cheesecake Factory! Delicious! Sista gång för mig var när jag var i Kalifornien! :)
Vi gick och spelade biljard i väntan på att klockan skulle bli 9.00 pm.(Fireworks)
Lights everywhere!
Massor folk!
9.00 pm!!! Det var också fyrverkerier 00.00 men tanke på att mina värdsystrar är ganska små så vi tittade på tidigare.  
HAPPY NEW YEAR! :D
Denver Museum of Nature & Science. Om ni besöker Denver, rekommenderar er att besöka the museum! :)
Rolig spegel med färgeffekt! :D #whitetooth
Me and Abbbby!
Testade om vilken sort av flingor som var sötast med socker i.
Där nere åt vi!
Jag och någon dinosaurie haha! :D
Denver DownTown utsikt från Highway!
Denver Embassy heter hotellet! Kände mycket igen då jag bodde på ett likadant i Florida! :D
Whaat?! Min första amerikanska basket match på riktigt! :D
Nuggets Denver mot 76ers Philadelphia! Gissa vilket lag som vann?! Philadelphia! :D Min värdmamma jublade högt, hon är ju från staden! :D Precis innan vi gick in fick alla varsin mössa och det står Nuggets Denver på, naturligtvis Abby förbjöd mig att ha mössan på haha! Vi alla hejade på Philly!
'
Gillar byggnaden i Denver, så coola!
En välbehövlig paus efter en heldag by shopping! Vattnet var så varmt, njöt bara av att va där i poolen! David håller upp händerna hah!
Busiga Liz och me! ;)
Skickade bilden till brorsan i Sverige och retade lite haha! Vi som älskar Panda Express sjukt mycket!
IIIIKKKEEEEEAAA! :D Kände mig bara so Swedish där inne! I was home in a while there. ;)
Last Supper i Chipotle innan vi drog hemåt. :(
Mina sötsaker från IKEA! Ett måste ju! :D
Just love my clothes! Shoppade rätt mycket! Har mer kläder än så på bilden! American Apparel, Forever 21, och HM finns i Denver! Abby sa, "Kalle is in the heaven now!" :D Jag passade på att shoppa en massa för att jag kommer ju inte shoppa igen på månader. ;)
Mina nya låga Dr Martens! Looove! Var osäker länge men bestämde mig att köpa! Ångrar inte mig en sekund! ;)
Just det, jag saknar redan Denver! Good memories with my host family! Jag tackar att jag fick chansen att se annan stat och städer med min värdfamilj! Det bästa är att de har redan planerat nästa resa om allt går som det ska vara eller inte. :) Lustigt är att jag ska åka till....Colorado igen nu på fredag tror jag! :D Fick förfrågan om att medverka Students of Colors Meeting. De ville att några bra elever skulle följa med. Så jag följer med några från skolan och vi kommer besöka föreställningen och sova över Colorado School for the Deaf i Colorado Springs! Blir spännande! :D körde förbi CS och det var jätte fint! Jag är jätte glad att vi åkte till Denver! :D Jag kommer dit igen en vacker dag! :)  
 

Skrivet av Kari

Åh så fina bilder å vill också besöka där!!

2014-01-05 / 12:17:17 / http://kariheggen.blogg.se
Skrivet av Alvis

Hej! Vilken jättegrym och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vet, min blogg kanske är något i din smak? SE DEN GÄRNA!!

Vad coolt att bo utomland! :D
Ha en bra dag, Kram! ^^

Svar: Hej! :D Tack så mycket! Jag ska absolut kika in din blogg! ;) Ja det är coolt att bo utomlands! ;) Kram!
Kalle Lövgren

2014-01-05 / 12:44:56 / http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se
Skrivet av josefine

Härliga bilder! Roligt att du att du hade det trevligt där! Får härliga gamla minnen när jag ser bilderna på Coloradp o Denver! :D

Svar: Åh ja! Älskar Colorado! :D
Kalle Lövgren

2014-01-09 / 21:38:35 / http://josefinebacklund.blogg.se
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: