New year, 2014!

07 Januari 2014
2013 var ett fantastiskt ar! Jag gjorde en massa roliga saker och jag for till USA! Tiden har gatt forbaskat snabbt! Om 7 dagar har jag bott har I USA exakt 5 manader! Kan knappt tro det! Jag ar valdigt nojd med mitt 2013! Jag tror pa att 2014 kommer bli bast! Jag kommer uppleva en massa har I USA halvt ar till. Sen aker jag hem till Sverige da ar det sommar. Kommer sommarjobba och bara njuta av mitt sommarlov med min familj och vanner! Efter sommaren startar jag andra aret pa gymansiet! Samtidigt kommer jag se tillbaka och langta tillbaka till USA. Jag ar sa tacksam att jag fick chansen att aka till USA som utbytesstudent! Det ar bara sa fantastiskt! Det ar nagot som alla borde uppleva nagon gang! Livet gar alldeles for fort ibland, jag onskar ibland att jag fick stanna har I USA som utbytesstudent for alltid... Allt forandras hela tiden. Jag kan bara inte fatta det. 2013 och 2014 kommer det vara ett av de basta aren jag nagonsin har haft! At least, jag onskar er en god fortsattning! <3

Skrivet av Nicklas

Låter bra! Lycka till även 2014!

2014-01-07 / 18:08:24
Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: