Nu slutar MLK dagar!

21 Januari 2014
Martin Luther Kings dagar avslutar idag, imorgon startar jag skolan igen! Då är det andra termin! BARA EN TERMIN KVAR! Känns konstigt, men jag har genomfört första terminen och jag klarade det! Jag ska klara andra terminen! Jag lever min dröm, jag går på en amerikansk high school.. Så fett det låter! Ser fram emot många roliga saker som ska hända framför! Min engelska klass ska spela en pjäs som ska uppvisas nu i maj så vi ska starta träna imorgon! En professionell man som är ASL berättare och skådespelare, Robert DeMayo har kommit till NMSD och ska hjälpa oss med detta! Roligt! Träffade honom idag, då min värdmamma hjälpte honom med boendet. De har känt varandra ganska länge. Japp, annars har helgen varit lugnt. Från söndags till idag sov jag över hos Joseph. Vi tittade på en film, Devil's Due, den dummast filmen någonsin på länge! Haha! Innan vi ville se den sa hans syster att hon måste köpa biljetter till oss för att det är 17 årsgräns för filmen, jag visade att jag hade id. Hon sa att det är hårt med reglerna, typ att de kommer fråga efter ålder. Hon köpte biljett till Joseph, men det var inte någon som frågade efter ålder när jag köpte biljetten. Typical New Mexico haha..Vi åt på Subway innan och Panda Express efter bion! Thats American junkfood! Sorry för bilden, Joseph haha! Sedan på morgonen hämtade Abby mig och vi beställde mat från Jambo Cafe, afrikanska mat! Delicious! :) Jag ska läsa lite innan jag sover! Good night and hugs!

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: