Sandia Peak

02 Juni 2014
Antligen efter ett ar akte vi till Sandia Peak i Albuquerque. Det var forsta gang for mig, det var en hisande upplevelse att aka tramway upp till toppen av berget. Utsikten var oslasbar, jag kan inte beskriva. Min vardpappas bror kom pa besok fran Connecticut. Han foljde med ocksa. Dessutom ar det min vardmammas fodelsedag idag, den forsta juni. Det ar faktiskt bara sju dagar kvar for mig har i the United States. Jag kan inte fatta, ett ar har gatt. For snabbt, jag onskar att jag kunde bromsa tiden men det gar ju inte. :) Ibland vill jag bara vara utbytesstudent forevigt. Det ar en speciell kansla att vara utbytesstudent.. Ofattbart att jag akte till USA och traffade en amerikansk familj som jag inte ens visste att de existerar och blev en del av dem. Jag ar sa glad att jag blev utbytesstudent. Det var min sista amerikanska helg, en bra avslutning. :) Vi akte och at cupcakes efterat. Jag har gjort sa mycket under veckan och forra veckan. Jag kommer inte ihag allt, det ar bara sa mycket. Jag overtanker om allt nu for tiden nar det narmar sig hemresan.
 
Nu under veckan blir det intensivt for att det ar manga final tests. Sen ar det manga olika handelser, som imorgon da ska alla seniors till NMSD's President's hus och ata middag dar med honom och hans fru. Sen pa tisdag ar det min forsta amerikanska fodelsedag! :D Onsdag ska vi trana pa graduation, torsdag ar det honors night, det ar en award night kan man saga da olika personer far priser for nagot. Fredag = GRADUATION FRAN HIGH SCHOOL! Pa lordag sager jag hejda, (inte for gott) och satter mig i flygplanet.. och pa sondag traffar jag min efterlangtade familj efter ett ar! Herregud, jag kan verkligen inte vanta!
Jag maste fixa mig iordning infor imorgon, kram! <3

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: