Ny kamera!

31 Mars 2014
Hej! Jag vet att jag är en dålig bloggare, jag är bara så upptagen hela tiden nu för tiden och det är svårt att hinna skriva på bloggen, men jag försöker mitt bästa. Jadå, jag köpte en ny kamera för några veckor sedan för att min gamla gick sönder när jag var i Denver. Den nya är super bra, den har dessutom "fish-eye" haha! Jag är väldigt nöjd! Jag är med i Academic Bowl, Track och Drama Club, det är mycket att göra varje dag. Önskar ibland att jag har mer än 24 timmar varje dag, då skulle jag hinna göra allt som jag planerat. Men det är ju livet. :)
Hey! I know that I'm a lousy bloger, I'm only so busy all time now and it's difficult to find a time to write on the blog, but I'm trying my best. Well, I bought a new camera for some weeks ago because my old was destroyed when I was in Denver. The new is super good, at least it's "fish-eye" haha! I'm very satisfied. I am within Academic Bowl, Track and Drama Club, it's a lot to do every day. I wish sometimes that I have more than 24 hours every day, because I would have time to do everything as I have planned. But that's Life. :)

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: