Noises Off Play

12 Maj 2014
Nu skriver jag har om drama klubb som jag medverkade nu i nastan halvt ar. Vi hade tva forestallningar nyss 1 maj och det gick jatte bra! Med tanke om vad som hande dagen fore och manga saker. Vi gick genom en massa men jag ar glad att vi gick genom det. Det var kanslomassigt nar vi stod dar pa scenen précis efter vi gjorde scen 3, det kandes konstigt. Jag larde mig en massa om skadelspeleri, det var jatte roligt. Var regissor, DeMayo akte hem dagen efter, plotsligt var det slut med allting. Jag som var van att ga till studion varje dag och ha repetition fran kl 6 till 9. Jag alskar att skadespela och samtidigt kunna anvanda ASL, det ar  bara sa magiskt. Sista bilden ser ni alla karaktarer i teatern. Jag ar killen som haller en nasduk, jag hade tre karaktarer. Det var inte latt att spela Noises Off for att showen ar egentligen anpassad till horande men vi gjorde det jatte bra anda! Jag ville bara beratta det, jag kommer aldrig glomma showen med dessa folk.
 

Namn:
Remember?

URL/Bloggadress:


Kommentar: